Post by Hayden Henri Dampier on Dec 12, 2010 23:53:11 GMT 1
Hey Folkens
Ja, så kommer man til at høre omkring endnu en RPG udflugt ^^
Det var nemlig så stor en succes med den sommerhusudflugt til Agger i Påsken 2010, at vi har planlagt at leje det samme sommerhus endnu engang og denne gang er det igen i påsken 2011, altså fra den 16. April 2011 til den 23. April 2011.
For at forklare, hvad det er for et sommerhus vi lejer så kan jeg fortælle, at det et sommerhus der ligger i Agger, der er 500 m til indkøb og heller ikke meget længere ned til en dejlig strand ud til Vesterhavet. I selve sommerhuset er der alt hvad men kan bruge, der er et dejligt køkken-alle-rum og der er 4 værelser og en stor hems, samt to badeværelser med bad. Derudover er der en dejlig mellemstor pool og et skønt, næsten nyt spabad. Sauna er der også, men den må ikke benyttes, da det kommer til at koste kassen i forbrug. Der er både vaskemaskine og tørretumbler, men dem skal vi bruge så lidt så muligt, da de er store strømsugere også.
En sådan fornøjelse er selvfølgelig ikke gratis og eftersom vi skal være der en hel og dejlig uge så skal der selvfølgelig også gives lidt til det. Efter hvad vi har beregnet, hvis vi bliver alle 14 personer, så kan vi nøjes med at give 700 kr. pr. person, dette er billigere end sidste gang, netop fordi vi var meget få – vi var kun syv.
Transporten kan være et større problem for de fleste, men jeg kan have 3 med i min bil fra Skals af, og så kan man ellers rejse til Hurup Thy station, hvor jeg kan komme at hente folk og ellers er der bus 251 fra Hurup Thy Station, som går til Agger – men alt det kan man aftale nærmere med enten Lotte, Jonas eller mig.
Når man nu skal – forhåbentlig – være så mange sammen i en hel uge, er der nogle vigtige, men få regler der SKAL overholdes og det er:
- Computer må gerne medbringes, MEN den SKAL holdes inde på værelset og må kun bruges når man er gået i seng – vi vil ikke se nogen som sidder ved den fra morgen til aften og bliver asocial, da dette kan være et irritationsmoment for mange.
- ALLE skal hjælpe til med alt lige fra madlavning til oprydningen derefter. Madlavningen foregår så efter de hold der er lavet af Lotte, Jonas og mig, da det sidste gang ikke helt fungerede optimalt og hvad der skal laves bliver aftalt på forhånd, så vi ikke står og skal til at finde ud af det deroppe.
- På den sidste dag skal ALLE hjælpe med at gøre rent, eftersom vi har fået lidt mere tid i sommerhuset, så skal ALT gøres ordentligt rent, så sommerhuset er flot og rengjort i sømmene når vi forlader det om lørdagen d. 23. April.
- Rygning forgår udenfor, da der kan være nogen der ikke er så glade for røgen, eller at man slet ikke må ryge inden for. Så for at respektere hinanden så fårgår det UDEN for.
- Og til sidst skal man vide, en meget normal regel i burde vide, at man skal holde støjniveauet i et okay plan, så man skal ikke råbe og skrige som en gal abe, og så skal man selvfølgelig snakke pænt til hinanden!
Vi håber selvfølgelig på denne gang at vi ser 14 til en vidunderlig uge i sommerhuset i Agger.
Vil man gerne høre mere om dette, kan man kontakte planlæggerne til sommerhus turen 2011 via PM her på siden ^^
Seb
Jonas Daniel Oliver
Hayden
Mig kan man også finde andre steder og det er her:
Jeanette Ansbjerg Møller
Mail: jam344@msn.com
Mobil: 31 39 30 96
- Og på min facebook selvfølgelig under mit navn
Her er et link, hvor man kan se billeder af sommerhuset:
www.dancenter.dk/danmark/sommerhus/nordjylland/nordlige-vesterhav/agger/35016
SU: Onsdag den 16 Marts 2011
--- Har man ingen spørgsmål og ved man kan deltage, svare man bare på denne tråd ^^
OBS: Hvis der kommer flere end 14 tilmeldte, så skal det lige siges at så kan vi sagtens finde ud af det, det skal ikke være det der skal blive problemet ^^