|
Post by Colin Doyle Finley on Oct 21, 2010 4:48:12 GMT 1
Hej alle elever. Som i nok ved, så nærmer Halloween sig med hastige skridt, og derfor er det med stor glæde, at jeg på hele lærerstabens og rektors vegne, vil fortælle jer hvordan fejringen vil stå på i år!
Vi vil selvfølgelig starte med den sædvanelige middag i storsalen, og jeg kan forsikre jer om at vores Botanikprofessor, Campbell Kinnaird, allerede har dyrket de vidunderlige og store græskar, som vil pryde hele skolen!
Og som noget nyt, vil der efter middagen være mulighed for at, for elever på 3 år og opefter (Som har en underskreven tilladelse), tage med jeg selv og nogen andre lærer, til Hogsmeade for at se byboernes flotte udsmykning og ellers have det hyggeligt på De Tre Koste, som vi i dages anledning har lejet et Lokale i! Til festmiddagen kommer i bare iført jeres almindelige tøj, og derefter har i så en time til at iklæde jer nogen uhyggelige kostumer, og så tager vi afsted til Hogsmeade.
Der er naturligvis lige nogen regler i bliver nød til at følge, eftersom det jo bliver meget sent vi tager afsted til Hogsmeade. Og holder man ikke disse, vil man med det samme blive sendt tilbage til Hogwarts!
- INGEN forlader kroen efter vi har set på udsmykninger. I skal blive hvor vi kan holde øje med jer. Så ingen udflugter til Det Hylende Hus eller Det Glade Vildsvin. Og vi har mange kontakter i byen som holder øje med jer, så prøv ikke på noget!
- Ingen alkohol. Meget få af jer er fyldt 18, så der bliver naturligvis ikke serveret alkohol, og bartenderne på kroen har også fået at vide at i ikke må bestille det medmindre i er over 18.
- Vi følges frem og tilbage til byen sammen. Hvis man gerne vil hjem før, så kontakt en lærer, som så vil følge jer tilbage, men INGEN går uden en lærer.
Godt, nu har vi reglerne på plads, så nu er det ikke andet at sige, end at i skal glæde jer, og eventuelt få fundet en date!
- Colin Doyle Finley
(Se reglerne for hvornår i må poste, under Halloween boardet under Fester. Festboardet kan findes Her)
|
|